Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Παιδικό καδράκι.

Λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με τον Disney και τους ήρωες του.
Τώρα τα Χριστούγεννα λοιπόν έφτιαξα δυο καδράκια για τα ανίψια μου. Το ένα το έχω αναρτήσει ήδη το άλλο με την '' Ωραία κοιμωμένη '' θα το φωτογραφίσω βήμα βήμα
Ξεκινάμε !


Αρχικά θα χρειαστείτε :- φωτοτυπία της εικόνας πάνω στην οποια θα δουλέψετε
- λωρίδες χαρτιού πάχους 5mm με τα χρώματα που χρειάζεστε
- ψαλιδάκι
- καρφίτσες για να στερεώνεται το χαρτί στα περιγράμματα
- βελόνα για την τοποθέτηση της κόλλας
- ροδέλα τυλίγματος του χαρτιού (εναλλακτικά τα κάνετε με τα δακτυλα)
- ένα πίνακα εργασίας από φελλό
- κόλλα βιβλιοδεσίας που γίνετε διάφανη όταν στεγνώσει

Ξεκινήστε κάνοντας τα βασικά περιγράμματα και κατόπιν αρχίστε να τα γεμίζετε με το ανάλογο χρώμα χαρτιού. Τον τρόπο που τυλίγουμε το χαρτί το βλέπετε εδώ.

Συνεχίστε με τα περιγράμματα και τα γεμίσματα χωρίς να βιάζεστε Κάποια σημεία ίσως να χρειαστούν λίγο χρόνο για να στεγνώσει λίγο η κόλλα γιαυτό μην την αραιώνετε πολύ.
Βάζετε κόλλα σε όλες τις ενώσεις ώστε το σχέδιο να είναι ενιαίο και συμπαγές


Μόλις τελειώσετε μην προσπαθήσετε να ξεκολλήσετε την φωτοτυπία απλά κόψτε το χαρτί που περισσεύει γύρω γύρω και το σχέδιο μας είναι έτοιμο


Για να φτιάξετε το καδράκι θα βρείτε οδηγίες εδώ


Πριν κολλήσετε τις άκρες προσθέστε ένα φύλλο χαρτί σε ότι χρώμα θέλετε και κολλήστε το για το φόντο σας και πάνω σε αυτό κολλήστε το σχέδιο σας.
Βάλτε στο πίσω μέρος ένα κρεμαστράκι που μπορείτε να φτιάξετε εύκολα από χαρτί και αφήστε το για καμιά ώρα να στεγνώσει η κόλλα
Το καδράκι σας είναι έτοιμο


Μπορεί να φαίνεται δύσκολο στην αρχη αλλα πραγματικα το μονο που χρειαζεται ειναι εξάσκηση και επιμονή
Αυτό είναι το δεύτερο καδράκι που κάνω και νομίζω ότι είναι αρκετά καλό
Καλή επιτυχία σε όλους!

4 σχόλια:

  1. Μήπως μπορείς να φτιάξεις ένα και για τη βαφτιστήρα μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφια χαιρομαι που σε βλεπω στο ιστολογιο μου!!!!
    Ελπιζω να σου δωσω ιδεες για να φτιαξεις κατι υπεροχο στην βαφτιστηρα σου γιατι εγω πρεπει να τελειωσω πρωτα τις παραγγελιες..... της ανιψιας μου.
    χαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες δημιουργίες ...θα αρέσουν σίγουρα στις ανιψιές μου.
    Θα αναρτήσω τις φωτογραφίες στο blog μου και θα χαρώ πολύ να το επισκεφτείς είναι το an-dorablelife.blogspot.gr

    Έχει ποικίλα θέματα & κυρίως ότι αφορά την τέχνη ..

    thanks & kisses An-dorablelife
    An

    ΑπάντησηΔιαγραφή