Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Κορνίζα

Μέρες τώρα έχω κολλήσει με το decoupage.
Όσο περισσότερο σερφάρω στο ίντερνετ τόσο περισσότερο ενθουσιάζομαι , έτσι έχω ξεκινήσει να μεταμορφώνω διάφορα αντικείμενα που έχω στο σπίτι.
Δυστυχώς ξέχασα να φωτογραφίσω την κορνίζα που βλέπετε εδώ τελειωμένη πριν την ξεκινήσω.


Ήταν μια απλή κορνίζα με τριαντάφυλλα που την έντυσα με χαρτοπετσέτα για να γίνει ανάγλυφη και αφού στέγνωσε την έβαψα με ακρυλικό σκούρο μώβ και έβαλα και μερικές πινελιές στο τέλος με μπρούντζινη σκόνη αγιογραφίας που ανακάτεψε με λίγο ακρυλικό.

Προσεχώς περισσότερα.
Εύχομαι σε όλους καλό τριήμερο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας!

9 σχόλια:

  1. Πολύ καλή έγινε!!! Μ' αρέσει και το μαύρο που έχεις βάλει μέσα και η πεταλουδίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Ανεράιδα η πεταλουδίτσα μπήκε μέχρι να αποφασίσω ποιά φώτο θα βάλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω πώς ήταν πριν, αλλά μετά είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μου άρεσε και σαν καδράκι στο σαλόνι με 2 μικρές πεταλούδες μέσα σε μαύρο φόντο... Πολύ μοντέρνο και αφαιρετικό, αλλά ταυτόχρονα κλασικό. Θα του ταίριαζαν πεταλούδες από φύλλο χαλκού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανεράιδα πολύ καλή ιδεα!!!!!!
    Εχω μάλιστα ενα πλάισιο απο παλιό καμβα που ειναι οτι πρεπει για κορνιζα.
    Λεω να το δοκιμασω σευχαριστω πολυ για την ιδεα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρίκη καλημέρα!!!!!
    Σκρουτζάκο καλώς όρισες στο blog μου , σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή