Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Φωτιστικό με την τεχνική του decoupage.

Εδώ και πολύ καιρό έχω δει στο ίντερνετ σε διάφορα blogs την τεχνική του decoupage η αλλιώς της χαρτοπετσέτας και πραγματικά έχω ενθουσιαστεί με το τι μπορεί να κάνει κανείς με αυτή την τεχνική.

Και μια και έχω μια αδυναμία στα φωτιστικά είπα να ξεκινήσω από κει.
Φούσκωσα ένα μπαλόνι και άρχισα να κολλάω πάνω του κομματάκια από ροζ χαρτοπετσέτα
Το άφησα να στεγνώσει και μετά τρύπησα το μπαλόνι και άφησα να βγει αργά ο αέρας και να ξεκολλήσει ομοιόμορφα.


Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε ψηλό φωτιστικό σαν καπέλο , είτε σαν επιτραπέζιος γλόμπος αρκεί η λάμπα να είναι από τις οικονομικές των 8w για να μην βγάζει θερμότητα.


Τα νερά που σχηματίζονται από τα κομμάτια της χαρτοπετσέτας που πέφτει το ένα πάνω στο άλλο νομίζω δημιουργούν ωραίο εφέ.


Άντε καλό βράδυ σε όλους!

7 σχόλια:

  1. ο.κ!!!!1Θέλω ένα λαχανί και ένα μωβροζ!!!!
    το γιατι το φαντάζεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxax
    Οταν τα εφτιαχνα αυτο σκεφτομουν οπως και δυο μπαουλακια ασορτι αλλα το δουλευω ακομα στο μυαλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι καλό!!! και φαίνεται και εύκολο... Λέω να το δοκιμάσω με την μικρή μου κάποια στιγμη.Σ΄ευχαριστώ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα χαίρομαι που σε βλέπω στο ιστολόγιο μου και ελπίζω οι κατασκευές μου να συνεχίσουν να σε εμπνέουν και στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι καταπληκτικά τα φωτιστικά!Θα ήθελα να μου πεις πόσες στρώσεις χαρτοπετσέτας χρησιμοποιείς¨?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω Ioanna !
    Βαζω τρεις στρωσεις απο χαρτοπετσετα αλλα χωρις να εχω διαχωρισει τα φυλλα της.
    Απλα στην πορεια ειδα οτι αν η ατλακολ ειναι πιο παχυρευστη γινεται κυριολεκτικα ενα με την χαρτοπετσετα και δεν φαινονται οι γραμμες αυτες που βλεπεις σε αυτο που εκανα πιο πανω.
    Επισης πολλες στρωσεις = μεγαλυτερη σταθεροτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ neli.Θα το επιχειρίσω,πιστεύω να τα καταφέρω αν πάλι δυσκολευτώ θα.....ζητήσω τη βοή θειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή