Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Φωτιστικό με χαρτόνι.

Χτες το βράδυ τελείωσα ένα ακόμα φωτιστικό η φαναράκι όπως θέλουμε μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.
Έχω τρέλα με τις νεράιδες.........τρέλα.
Στο google - εικόνες μπορείτε να βρείτε υπέροχες εικόνες με νεράιδες η με οτιδήποτε άλλο έχετε στο μυαλό σας.

Τις τύπωσα πάνω σε ριζόχαρτο ( μία διαδικασία που με ζόρισε αρκετά επειδή ο εκτυπωτής μου είναι παλιός ) και αφού τις έκοψα τις έβαλα ανάμεσα σε δύο διαφάνειες και έγινε κάτι σαν πλαστικοποίηση.
Έκοψα το χαρτόνι στις ανάλογες διαστάσεις και κόλλησα τις διαφάνειες στο πίσω μέρος.
Είναι τετράγωνο απλά εδώ φαίνονται μόνο οι δύο πλευρές του.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν φωτιστικό η και σαν φαναράκι βάζοντας ένα ρεσό στο κέντρο.
Σε επόμενη ανάρτηση επιφυλάσσομαι να παρουσιάσω την όλη διαδικασία αναλυτικότερα και με περισσότερες φωτογραφίες.
Καλό σαββατοκύριακο σε όλους !!!!

16 σχόλια:

  1. Υπέροχο!! Πολύ πολύ όμορφο!! Κι ευχαριστούμε για τις οδηγίες, είναι πολύ κατατοπιστικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ εντυπωσιακό ευχαριστούμε για τις οδηγίες,Καλό Σαββατοκύριακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά με έχετε τρελάνει όλες σας με τις ωραίες σας δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερόοοοοο!!! μου αρέσει πάρα πολύυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νέλη είσαι απίθανη!
    Η δημιουργικότητα σου,η καλλιτεχνία και η παρουσίαση των κατασκευών σου είναι απλά καταπληκτικά.
    Ευτυχώς που υπάρχουν άτομα σαν κι εσάς να παρακινούν κι εμάς τις βολεμένες να ξυπνάνε την καλλιτεχνική μας φύση,αλλά όσο και να προσπαθώ δεν σας φτάνω.
    Μπράβο και πάλι μπράβο.
    Α, Χρόνια Πολλά σε σένα και σε όλες τις φίλες που επισκέπτονται το μπλογκ, για σήμερα και για όλες τις ημέρες που γιορτάζουμε!!!
    Φιλάκια
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα καλά σας λογια.
    Χαρά χαίρομαι πολύ που σε βλέπω στο μπλόγκ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο Neli μου, οι δημιουργίες σου μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία τα φαναράκια-φωτιστικά! Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι φοβερή! Απίστευτη τεχνική και ακόμα πιο απίστευτο αποτέλεσμα! Μπράβο Neli!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό,υπέροχο πολύ ωραία κατασκευή!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. apistefto... afto pou ekanes! genikotera m arese para poly olo to blog sou! exeis poly dimiourgikotita! latrebw k egw ths neraides.. den hxera pws mporei monos sou na kaneis ektypwsh se rizoxarto... thelw na ftiaxw ena arketa megalo pinaka .. skeftomoun na ton zwgrafisw.. alla m edwses thn idea na kanw ektypwsh se rizoxarto na to kolisw se ena plesio kai apo piso na valw kapoio idos fwtismou... pisteveis oti mporei na ginei...? apla den exw doulexei se rizoxarto xana..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρια μου καλωσορισες στο μπλοκοσπιτακι μου.
    Δεν ξερω πως το φανταζεσαι αλλα νομιζω οτι μπορεις να το κανεις.
    Δοκιμασε το και ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερεις και θα γινει πανεμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε μου αρεσαν πολυ οι κατασκευες σου.Εχω ενα μπαρακι και χρειαζομαι 3 φαναρακια σαν αυτο.Ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει δυνατοτητα να αγορασω.
    ευχαριστω.
    email:ionosbar123@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή