Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

ΧΑΡΤΙΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ

Πριν λίγες μέρες μια φίλη μου εξήγησε για την τεχνική του papier mache με την οποία μπορεί κάποιος να κάνει απίστευτα πράγματα αρκεί να υπάρχει χαρτί , κόλλα και πολύ διάθεση και φαντασία που απ'ότι βλέπω δεν λείπει από καμμια σας.


Από προηγούμενες κατασκευές μου έχει μείνει αρκετό σκληρό χαρτόνι και έτσι έκοψα τα κατάλληλα κομμάτια για ένα τετράγωνο σπιτάκι διαστάσεων 15 x 15 cm.
Χρειάζεστε 6 κομμάτια τα δυο πλαϊνά (15x15) το εμπρός και το πίσω ( χαράζετε ένα τετράγωνο 15x15 και με ένα διαβήτη βρείτε το κοινό σημείο δυο πλευρών λίγο πιο ψηλά και ενώστε με το υπόλοιπο σχέδιο) την βάση(15,5x15,5) και τέλος την σκεπή( 20x20) την οποία και χάραξα με το κοπίδι μου στη μέση για να λυγίσει.

Στο κομμάτι που θα γίνει η πρόσοψη χαράζουμε ένα κύκλο με το διαβήτη ώστε να κάνουμε μια μικρή πορτούλα.

Μετά κολλάμε όλα τα κομμάτια μεταξύ τους με κόλλα σιλικόνης. Μην σας ανησυχούν αν οι ραφές είναι πολύ έντονες θα τις καλύψουμε.

Και το σπιτάκι μας είναι έτοιμο για στεγανοποίηση.

Παίρνουμε φύλλα εφημερίδας και τα σχίζουμε σε μικρά κομμάτια.
Βουτάμε τα κομμάτια σε αραιωμένη ατλακολ (πολύ αραιωμένη) και τα τοποθετούμε πάνω στο σκελετό από το σπιτάκι.
Θα με συγχωρήσετε νόμιζα ότι είχα τραβήξει φώτο από το στάδιο της εφημερίδας αλλά τελικά ξεχάστηκα.

Βάζετε πολλές πολλές στρώσεις εφημερίδας ώστε να καλυφθούν όλες οι ραφές σιλικόνης και ο σκελετός να φαίνεται ομοιόμορφος.
Είναι μια διαδικασία που δυστυχώς χρειάζεται αρκετό χρόνο καθώς θα πρέπει να περιμένετε να στεγνώσει το ένα στρώμα εφημερίδας για να ξεκινήσετε το καινούριο.
Αφού στεγνώσει λοιπόν καλά το βάφετε με τα ακρυλικά χρώματα της αρεσκείας σας και μπροστά από την πορτούλα κολλήστε με σιλικόνη ένα κομμάτι ξύλο για να κάθεται το πουλάκι.
Εγώ κόλλησα ένα κομμάτι από ένα παλιό κολλημένο πινέλο(χαχαχαχ)


Και φυσικά αφού και πάλι στεγνώσει πολύ καλά διαλέγεται μια χαρτοπετσέτα με τα μοτίβα που σας αρέσουν και αφού βγάλετε τα άσπρα φύλλα και κόψετε το σχέδιο την τοποθετητε πάνω στο σπιτάκι και ταμπονάρεται το σχέδιο με ένα σφουγγαράκι βουτηγμένο στην αραιωμένη ατλακολ.

Τέλος το περνάτε με ένα βερνίκι στεγανοποίησης εγώ χρησιμοποιώ βερνίκι νερού ματ η γυαλιστερό αυτό το επιλέγετε εσείς και αφού στεγνώσει μπορείτε να το κρεμάσετε στο μπαλκόνι σας και που ξέρετε όλο και κάποιο πουλάκι μπορεί να εκτιμήσει τον κόπο σας.

Καλή επιτυχία!!!!

23 σχόλια:

  1. Πρώτα θα σου πώ οτι η ελλειψή σου ηταν ιδιαίτερα αισθητή
    & το λέω πολύ ελικρινά, δεύτερον οτι η πρότασή σου όπως πάντα αξιόλογη και πανέμορφη. Τα πουλιά δεν ξέρω, αλλα εγω την εκτιμώ αφάνταστα την κατασκευή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχου το,είναι κουκλάκι!! Μια χαρά θα τους έρθει των πουλιών!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσουν πολύ αυτά τα σπιτάκια ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρα Θ.: Και εσεις μου λειψατε πολυ !!!!
    Αλλα επεσε δουλεια και ενα προβληματακι στο λαπτοπ μου που πραγματικα με τρελανε!!!
    Τελος παντων

    DIMITRIS , Nemecis : Ευχαριστω πολυ

    Magda^_^ : Πραγματικα θα ενθουσιαζομουν αν καποιο αποφασιζε να μετακομισει στο σπιτακι μου!!!!! (χαχαχχα)

    rena : Πραγματικα ειναι υπεροχα και μπορει καποιος να τα φτιαξει ευκολα με χαρτι η με ξυλο και δινουν μια ευχαριστη νοτα στο μπαλκονι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο!!!!! εντυπωσιάστηκα!

    Να έχεις μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απίθανο είναι!Μου αρέσει που τα δείχνεις όλα αναλυτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. drosostalitsa : Σε ευχαριστώ πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους!

    Δέσποινα : Καλώς όρισες στο μπλοκοσπιτακι μου!!!
    Όταν ότι φτιάχνω το μοιράζομαι μαζί σας η χαρά μου και η ικανοποίηση μου γίνεται μεγαλύτερη άλλωστε ότι έχω φτιάξει βασίζεται σε τεχνικές που και εγώ από κάπου τις έμαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νeli, πάρα πολύ όμορφο και ωραία ιδέα, ειδικά τώρα το καλοκαίρι για το μπαλκόνι...Μου φαίνεται θα το φτιάξω κι εγώ μαζί με τις τσούπρες και θα βάλω ψεύτικο πουλάκι πάνω.... Εγώ θα παραλείψω το κομμάτι με το χαρτοπολτό και θα το φτιάξω με χαρτόνι μακέτας για μεγαλύτερη ευκολία...Μου επιτρέπεις, ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανεράιδα : χαχαχαχχαχα
    Κόψε , ράψε την συνταγή και φερτην στα μέτρα σου ελεύθερα!!!!!!
    Ανυπομονώ να δω το σπιτάκι που θα κάνετε με τις μικρές σου ελπίζω να το διασκεδάσετε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφη και εξυπνη κατασκευη ειναι αυτη!!?? Τελειο και πολυ γλυκο το σπιτακι για τα πουλακια!!!Φοβεροοοο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Neliiii!!! Welcome back! Πολύ ωραία η κατασκευή σου, η λεπτομέρεια με τη χαρτοπετσέτα το κάνει πολύ ξεχωριστό! Εύχομαι να επιστρέψεις δριμύτερη!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΩΓΩ : Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. NANTIA : Και εγώ χαίρομαι που επέστρεψα μου είχε λείψει το μπλοκοσπιτακι μου και η παρεουλα μας!!!
    Ελπίζω να μην με απογοητεύσει το λαπτοπακι μου ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.Πολύ όμορφη και απλή κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικό!
    Το εκτυπώνω για να το φτιάξω :)))

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hi...thank you so much for stopping by my little blog!! I love your birdhouse! Looking forward to reading some more of your posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ .ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρα πολυ ομορφο.Στην αρχη που το ειδα νομιζα οτι ειναι ξυλινο.Οι οδηγιες σου κατατοπιστικοτατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι φανταστικό!! Καλώς σε βρήκα και εδώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτικές οι κατασκευές σου,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή