Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

3o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΠΙΕ ΜΑΣΕ

Και φτάσαμε και στο 3ο σεμινάριο!!!!!!!!
Πραγματικά από χτές κοιτάω και ξανακοιτάω τον μικρό μου ήρωα και αισθάνομαι απόλυτα ικανοποιημένη που κατάφερα να τον τελειώσω.
Θα μου πείτε φυσικά ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αρχική φωτογραφία στην οποία βασίστηκα για να ξεκινήσω (χαχαχαχχαχαχ).
Έχετε απόλυτο δίκιο αλλά κάθε φορά που τον δούλευα ένιωθα ότι το ίδιο το πρόσωπο με οδηγούσε.

Χτές λοιπόν έκανα τις τελευταίες διορθώσεις στα μάτια και κατόπιν πρόσθεσα τα μαλλιά και το μουστάκι.
Για τα μαλλιά δεν είμαι και πολύ ενθουσιώδης αλλά το μουστάκι νομίζω ότι το πέτυχα!!
Τέλος χρωμάτισα ένα μέρος του χαρτοπολτού καφέ και έφτιαξα και το μπούστο με το οποίο κλείνει και η προτομή.
Την επόμενη Τετάρτη είναι και το τελευταίο σεμινάριο :(((((

Μας έμεινε ακόμα να γυαλοχαρτίσουμε σε κάποια σημεία την επόμενη φορά που η προτομή μας θα έχει στεγνώσει εντελώς.
Επίσης θα φτιάξουμε την βάση της και θα βερνικώσουμε.

Ήταν πραγματικά μια φανταστική εμπειρία μια και πρώτη φορά έφτιαξα κάτι έχοντας την καθοδήγηση και την βοήθεια ενός ανθρώπου που γνωρίζει την τεχνική και το υλικό πολύ καλά.



Η συνέχεια και η ολοκλήρωση του έργου στο επόμενο και τελευταίο επεισόδιο (χαχαχαχα).
Και μην ξεχνάτε το Σαββατοκύριακο είναι σχεδόν εδώ !!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. ΚΑΙ φυσικά πρέπει να νιώθεις περήφανη, είναι ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΣ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    Τώρα μετά την ολοκλήρωση περιμένουμε να ζωντανέψεις κι άλλα πρόσωπα.
    Απίστευτο, κι όλο αυτό με χαρτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XEXEXEXE

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.....
    ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ .....ΤΥΧΑΙΟ???
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι λες εσύ ..... αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι τέλειος και τελικά έχει δική του προσωπικότητα! εύχομαι να μάθω και εγώ σύντομα την τεχνική γιατί αν και δύσκολη φαίνεται πολύ δημιουργική. εγώ προσωπικά περιμένω πως και πως να το δω τελειωμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα! Είναι τέ-λει-ο! Απίστευτο!
    Πιστεύω θα είσαι πολύ περήφανη
    και σου αξίζουν συγχαρητήρια!
    Μ' άρεσε πολύ λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα πως ζωντανεύει σιγά σιγά ποιός να πιστέψει από που ξεκίνησε!!!
    Περιμένω το τελικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν είσαι πολύ ικανοποιημένη!! εγώ το βρίσκω τέλειο!!! συγχαρητηρια για τα υπέροχα πράγματα που κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο!!! Υπέροχος ο κυριούλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλειο!!!!τι να πω.... έχω μείνει άφωνη.....συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΙΝΕ .....πολυ ωραιος !!μπραβο!!!!!και ολο αυτο ....απο ...χαρτι.....τελειο...καλη συνεχεια...καλο Σαββατοκυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ καλός μπραβόοοοοοοοοοοο
    ευχαριστούμε για την αναμετάδοση του σεμιναρίου.
    τζαβαρα βασιλικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή