Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Ήρθαν τα Χριστούγεννα!!!!


Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερη εποχή και καλύτερο θέμα για την πρώτη ανάρτηση στο ιστολόγιο μου!
Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή μου, και φυσικά ο στολισμός στο σπίτι ξεκινάει από τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη....έτσι για να τα χορτάσω!
Φέτος μάλλον το παράκανα λίγο ίσως γιατί λόγο της γενικής μιζέριας και κατήφειας που επικρατεί έχω ανάγκη από περισσότερο "φως".
Άλλωστε τα Χριστούγεννα είναι ίσως η μόνη εποχή που τίποτα δεν είναι υπερβολή (κίτς ίσως αλλά υπερβολή όχι......χαχαχαχαχ!).
Το δέντρο μου φέτος μετά από πολλά χρόνια νομίζω ότι άρχισε επιτέλους να δείχνει γεμάτο γιατί ενώ το έχω 5 χρόνια λόγο μεγέθους είχα απελπιστεί ότι όσα στολίδια και αν πρόσθετα κάθε χρόνο δεν θα γέμιζε ποτέ.
Δυστυχώς την παραπάνω φωτογραφία την τράβηξα με το κινητό αλλά τις επόμενες μέρες θα τραβήξω νέες με την μηχανή, να έχω εξοικειωθεί λίγο και με το blog.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!







4 σχόλια:

  1. ANTE KΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!
    Εισαι ο πρωτος μου αναγνωστης.....χαχαχαχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία!Οι χριστουγεννιάτικες μπαλίτσες μου άρεσαν πολύ!Ζηλέυω γιατί εγώ είμαι άχρηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντοραααα!!!!
    Ευχαριστω πολυ.....και εχω ακομα παρα πολλα αλλα πρεπει να τα οργανωσω για να τα ανεβασω.
    Καλα Χριστουγεννα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή